Стало доброю традицією проведення у березні Тижня молодого вчителя. У 2018 році він присвячений 100 річчю від дня народження В.О.Сухомлинського».
В рамках відзначення ювілею видатного земляка та з метою визначення рівня впровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців, розкриття творчого потенціалу молодих педагогів, підвищення престижу педагогічної професії методичним кабінетом розроблено, а закладами загальної середньої освіти реалізовано Програму Тижня молодого вчителя, якою передбачено проведення заходів у педагогічних колективах загальноосвітніх навчальних закладів у період з 21-31 березня 2018 року: зустрічі з педагогами – новаторами, переможцями і учасниками педагогічних конкурсів, учні яких здобули перемогу в інтелектуальних змаганнях різного рівня, лауреатів премії В.Сухомлинського, батьківським активом. Відбулося обговорення проблеми: «Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського - міцне підґрунтя реалізації місії вчителя у забезпеченні реформи освіти».
Виступи з досвіду роботи керівників навчальних закладів, вчителів-новаторів, презентації творчих знахідок і інноваційних педагогічних технологій молодих вчителів, лауреатів та переможців освітянських конкурсів, творчі зустрічі ветеранів педагогічної праці з молодими педагогами, вшанування ветеранів педагогічної праці, вчительських династій покликані підняти престиж педагогічної професії.
У всіх закладах освіти відбулися презентації матеріалів педагогічної ярмарки, присвяченої 100-річчю з дня народження видатного педагога, педагогічного досвіду кращих керівників, вчителів, державних та громадських діячів освітян на сайтах закладів та відділу освіти із залученням всіх закладів загальної середньої освіти міста, ветеранів педагогічної праці, молодих вчителів, наставників, батьків до обговорення проблеми: «Нова українська школа: інтеграція спадщини Василя Сухомлинського у освітній процес».
27 березня 2018 року на базі навчально-виховного комплексу « Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей проведено педагогічний апгрейд на тему: «Роль і місце вчителя у інтеграції спадщини В.О.Сухомлинського в освітній процес нової української школи» з обговорення проблеми: «Учитель для школи 21 століття – який він? Складники успіху молодого вчителя в інтеграції нової української школи та педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського».
Порядок денний:
В рамках відзначення ювілею видатного земляка та з метою визначення рівня впровадження системи професійно-педагогічної адаптації молодих фахівців, розкриття творчого потенціалу молодих педагогів, підвищення престижу педагогічної професії методичним кабінетом розроблено, а закладами загальної середньої освіти реалізовано Програму Тижня молодого вчителя, якою передбачено проведення заходів у педагогічних колективах загальноосвітніх навчальних закладів у період з 21-31 березня 2018 року: зустрічі з педагогами – новаторами, переможцями і учасниками педагогічних конкурсів, учні яких здобули перемогу в інтелектуальних змаганнях різного рівня, лауреатів премії В.Сухомлинського, батьківським активом. Відбулося обговорення проблеми: «Педагогічна спадщина В.О.Сухомлинського - міцне підґрунтя реалізації місії вчителя у забезпеченні реформи освіти».
Виступи з досвіду роботи керівників навчальних закладів, вчителів-новаторів, презентації творчих знахідок і інноваційних педагогічних технологій молодих вчителів, лауреатів та переможців освітянських конкурсів, творчі зустрічі ветеранів педагогічної праці з молодими педагогами, вшанування ветеранів педагогічної праці, вчительських династій покликані підняти престиж педагогічної професії.
У всіх закладах освіти відбулися презентації матеріалів педагогічної ярмарки, присвяченої 100-річчю з дня народження видатного педагога, педагогічного досвіду кращих керівників, вчителів, державних та громадських діячів освітян на сайтах закладів та відділу освіти із залученням всіх закладів загальної середньої освіти міста, ветеранів педагогічної праці, молодих вчителів, наставників, батьків до обговорення проблеми: «Нова українська школа: інтеграція спадщини Василя Сухомлинського у освітній процес».
27 березня 2018 року на базі навчально-виховного комплексу « Знам’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2-ліцей проведено педагогічний апгрейд на тему: «Роль і місце вчителя у інтеграції спадщини В.О.Сухомлинського в освітній процес нової української школи» з обговорення проблеми: «Учитель для школи 21 століття – який він? Складники успіху молодого вчителя в інтеграції нової української школи та педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського».
Порядок денний:
1. Нова українська школа: інтеграція спадщини Сухомлинського В.О. у сучасний освітній процес .
Ліпінська О.Г.- завідувач методичного кабінету;
Андреєва Н.Д., вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія», тренер НУШ.
Ліпінська О.Г.- завідувач методичного кабінету;
Андреєва Н.Д., вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія», тренер НУШ.
2. Учитель для школи 21 століття – який він? Складники успіху молодого вчителя в контексті нової української школи.
Петренко В.В., вчитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія», лауреат конкурсу «Учитель року-2018».
3. Сходинки до педагогічної майстерності (психологічний тренінг) Босненко М. М. методист методичного кабінету.
Петренко В.В., вчитель української мови та літератури навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія», лауреат конкурсу «Учитель року-2018».
3. Сходинки до педагогічної майстерності (психологічний тренінг) Босненко М. М. методист методичного кабінету.
4. Відеопрезентація на тему: «Мої перші здобутки в освітньому процесі школи». Л.Щербакова, молодий практичний психолог Знам’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7.
5. Педагогіка партнерства: учитель - учні - батьки. «Нетрадиційні форми роботи з батьками в умовах нової української школи».
О.Гончарова, вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей».
О.Гончарова, вчитель початкових класів навчально-виховного комплексу «Знам'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 - ліцей».
6. Учителем школа стоїть... 5 основних навичок, якими повинен володіти сучасний молодий учитель.
Н.Шемчук, методист методичного кабінету
7. Різне.
Н.Шемчук, методист методичного кабінету
7. Різне.
В ході апгрейду відбувся обмін досвідом з питань інтеграції спадщини Сухомлинського В.О. у сучасний освітній процес .
Методист МК Н.Шемчук
Немає коментарів:
Дописати коментар