Під час проведення тижня молодого вчителя Гончарова О. Ю провела годину спілкування «В.О Сухомлинський – учитель добра і краси.» Молодий спеціаліст ознайомила учнів із життям та творчістю відомого педагога, талановитого письменника. Учні із задоволенням слухали казки Сухомлинського, які розкрили поняття добра і зла. Виставка дитячих малюнків показала, що діти прагнуть творити добро. Учні склали власну пам’ятку «Що має робити добра людина». Слова: «Творіть добро і воно
повернеться до Вас!» стали підсумком спілкування дітей.
Мазур Л.І.,
керівник ШМО учителів початкових класів
Гончарова О.Ю.,
класний керівник 1-Б класу
керівник ШМО учителів початкових класів
Гончарова О.Ю.,
класний керівник 1-Б класу
Протягом останніх десятиліть проблема здоров’я підростаючого покоління набула особливої актуальності. У пошуках шляхів збереження і зміцнення здоров’я дітей, профілактики захворювань, формування здорового способу життя школярів звертаємося до талановитого вчителя В.О. Сухомлинського і знаходимо відповіді на всі запитання. Адже на першому плані у видатного педагога стояла проблема фізичного розвитку й здоров’я дітей. «…Турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєдіяльності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра у власні сили…», - зазначав педагог-новатор .
26 березня у НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №2 – ліцей» під час проведення «Тижня молодого вчителя» відбулася зустріч за круглим столом учителів початкових класів, на якійрозглядалося питання «Спадщина В.О.Сухомлинського і здоров’язберігаючі технології в сучасній школі». Досвідчений вчитель Локоть Т.О. вчителі познайомила молодих спеціалістів зі здоров’язберігаючими технологіями і поділилась власним досвідом впровадження їх у навчально-виховний процес.
26 березня у НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №2 – ліцей» під час проведення «Тижня молодого вчителя» відбулася зустріч за круглим столом учителів початкових класів, на якійрозглядалося питання «Спадщина В.О.Сухомлинського і здоров’язберігаючі технології в сучасній школі». Досвідчений вчитель Локоть Т.О. вчителі познайомила молодих спеціалістів зі здоров’язберігаючими технологіями і поділилась власним досвідом впровадження їх у навчально-виховний процес.
Василь Олександрович Сухомлинський вважав, що «природа – колиска дитячої думки і треба прагнути, щоб кожна дитина пройшла школу дитячого мислення». Це питання педагоги початкових класів розглянули під час проведення "Тижня молодого вчителя" 27 березня .
Учителі нашого закладу намагаються, щоб кожна зустріч дитини з природою несла щастя пізнання світу.
У кожного вчителя початкових класів сформувався свій підхід до виховання в учнів бережного ставлення до природи. Учителі проводять екскурсії на природу, створюють з учнями навчально-виховні проекти, вчать дітей бути спостережливими. У цьому навчальному році головними темами проектів та занять були: «Барви осені у шкільному саду», «Ой, як важко взимку синичкам», «Як ластівка будує гніздо», «Пробудження природи після зимового сну». Учні початкової школи провели акцію «Допоможи тваринам».
Учителі нашого закладу намагаються, щоб кожна зустріч дитини з природою несла щастя пізнання світу.
У кожного вчителя початкових класів сформувався свій підхід до виховання в учнів бережного ставлення до природи. Учителі проводять екскурсії на природу, створюють з учнями навчально-виховні проекти, вчать дітей бути спостережливими. У цьому навчальному році головними темами проектів та занять були: «Барви осені у шкільному саду», «Ой, як важко взимку синичкам», «Як ластівка будує гніздо», «Пробудження природи після зимового сну». Учні початкової школи провели акцію «Допоможи тваринам».
Учителі початкових класів Н.Полежай, Л.Мазур
Якою буде Нова школа і Новий учитель? Це питання є найбільш обговорюваним.
28 березня на засіданні творчої групи вчителі початкових класів НВК «Знам’янська ЗШ І-ІІІ ступенів №2-ліцей» поділилися думками про значення ідей В.О.Сухомлинського для вчителя ХХІ століття.
Сінокоп С.Ю. наголосила, що у В.О.Сухомлинського було надзавдання – служити Дитині. Тому гуманність – запорука успішного самоствердження вчителя як особистості. Вона розповіла про своїх вихованців (2-А клас), які з захопленням читають збірку « Всі добрі люди – одна сім’я». За прочитаними творами організувала виставку дитячих поробок, яка показала, що дитячій фантазії та креативності немає меж.
Грінець В.В. зазначила, що вчителя-людину не можна порівняти із вчителем-комп’ютером, оскільки духовна сутність виховання в пріоритеті в наш час. У книзі «Сто порад учителеві» видатний педагог пише: «..щоб стати справжнім вихователем, треба пройти школу сердечності...»
Івасенко О.А. висловила думку, що сучасна школа вимагає сучасного вчителя: активного, комунікабельного, працездатного, вольового, впевненого у собі, толерантного, компетентного.
Учитель початкових класів
Сінокоп С.Ю.
Сінокоп С.Ю.
27 березня 2018 року на засіданні МО учителів початкових класів відбулася презентація творчих знахідок молодих педагогів. Курманчук Яна Миколаївна ознайомила колег із власним досвідом використання інноваційних технологій. Розповіла про використання карток для удосконалення навичок читання, які застосовує на уроках літературного читання, а також про використання кейс-методу на уроках математики, природознавства та української мови.
Ці методи сприяють розвитку логічного мислення, пізнавальної діяльності та активності учня.
Ці методи сприяють розвитку логічного мислення, пізнавальної діяльності та активності учня.
Курманчук Я. М.
учитель початкових класів
Під час Тижня молодого вчителя 30 березня було проведено засідання круглого столу «Використання творчої спадщини В. О. Сухомлинського в роботі з дітьми, що мають особливі освітні потреби». Учасники заходу ознайомилися з досвідом роботи видатного педагога з дітьми, які потребують індивідуального підходу у навчанні.
Учителі Руденко Т. В., Льовушкіна І. А. та Яндович Л. М. проінформували колег про організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Учителі Руденко Т. В., Льовушкіна І. А. та Яндович Л. М. проінформували колег про організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами.
Руденко Т. В, класний керівник 2-Б класу
Античні мудреці казали: «Хочеш розвивати державу – виховуй молодь». І справді, саме молодь, за якою майбутнє в усьому, зокрема і в освіті, покликана зміцнювати державу.
Молоді вчителі впроваджують в життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.
27.03.2018 у НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 – ліцей» пройшов апгрейд з теми: «Роль і місце вчителя в інтеграції спадщини В.О.Сухомлинського в освітній процес нової української школи».
Із презентацією виступила молодий учитель початкових класів Гончарова Олена Анатоліївна. Злагоджена допомога колег у підготовці презентації, зробила її виступ змістовним і цікавим.
Готуючись до апгрейду вчителі вирішили створити колаж «Серце віддаю дітям». На ньому відображено, як оточені увагою й підтримкою молоді педагоги Гончарова Олена Анатоліївна та Курманчук Яна Миколаївна у тісній співпраці з колективом учителів професійно зростають, , розкривається їх творчий потенціал та компетентність.
Співпраця молодих спеціалістів і досвідчених учителів є найбільш ефективною для набуття педагогічної майстерності молоді. Вона пробуджує у молодих учителів інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі .
В. О. Сухомлинський говорив: «Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б досягти вершин майстерності».
Молоді вчителі впроваджують в життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.
27.03.2018 у НВК «Знам’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 2 – ліцей» пройшов апгрейд з теми: «Роль і місце вчителя в інтеграції спадщини В.О.Сухомлинського в освітній процес нової української школи».
Із презентацією виступила молодий учитель початкових класів Гончарова Олена Анатоліївна. Злагоджена допомога колег у підготовці презентації, зробила її виступ змістовним і цікавим.
Готуючись до апгрейду вчителі вирішили створити колаж «Серце віддаю дітям». На ньому відображено, як оточені увагою й підтримкою молоді педагоги Гончарова Олена Анатоліївна та Курманчук Яна Миколаївна у тісній співпраці з колективом учителів професійно зростають, , розкривається їх творчий потенціал та компетентність.
Співпраця молодих спеціалістів і досвідчених учителів є найбільш ефективною для набуття педагогічної майстерності молоді. Вона пробуджує у молодих учителів інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі .
В. О. Сухомлинський говорив: «Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б досягти вершин майстерності».
Керівник Школи молодого вчителя Довженко К.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар